Stress

Trouwstress heeft mij deze nacht helemaal in zijn greep gehad. Tim heeft gisteren een poging gedaan om een zaaltje te pakken te krijgen voor ons fuif. Blijkt dat dat nog een moeilijk geval zal zijn. Plan één is/was om onze receptie alias trouwfuif in het jeugdhuis te laten doorgaan; geen drank halen, geen opkuis,… niks dat gemakkelijker is. Alleen een gemeentebestuur dat moeilijk doet, we moeten dat namelijk officieel gaan aanvragen. Komaan jongens voor een eenvoudig feestje!!! Lang leve de burocratie.

Daar heb ik dus de afgelopen nacht van wakker gelegen. Doorlopen we de papierwinkel of zoeken we een ander alternatief. En wat is dan ons alternatief, een zaal die we zelf nog moeten opruimen? Zelf achter de toog staan? pfff. laat we hopen dat we vrijwillige helpende handen vinden.

Diep vanbinnen weet ik dat het wel allemaal ok komt. Alleen, ik wil mijn uitnodigingen eind deze maand af. aaaaaaaaah

fie het stresskonijn

Geef een reactie

