nog 99 dagen

Het angstzweet had me deze nacht helemaal te pakken. Naast de examenstress die mij te pakken heeft gekregen (6 examens op amper een week tijd, help oh help als dat maar goed komt) kreeg ik deze nacht ook een acute aanval van acute trouwingitis.
Binnen minder dan 100dagen gaan we trouwen en we moeten nog behoorlijk wat dingen regelen.
Gelukkig heb ik een schat van een ventje en heeft hij deze morgen (terwijl ik flink in de les zat) alweer een aantal dingetjes geregeld.

  • offerte’s gevraagd
  • zaal voor trouwfuif gereserveerd
  • afspraak gemaakt bij de juwelenontwerpster

Wat zou ik toch doen zonder

Geef een reactie

