pijn in het hart

Ik ben beschaamd een Vlaming te zijn!
triest en kwaad werd ik zondagavond. Hoe kunnen mensen nu zo stom zijn om op partijen te stemmen die ons Belgie nog meer willen verdelen en verzuren, partijen die er niet bij stilstaan dat onze wereld volledig naar de ***ten aan’t gaan is.
Maar wie zijn al die mensen. Wie is er nu zo dom om op het Vlaams Belang te stemmen, wie gelooft er dat Dedecker meer in zijn mars heeft dan onrust stoken. Zelfs in een onnozel boerendorpje als Horebeke waar amper 4 of 5 allochte mensen wonen haalt het Vlaams Belang 11,1% en schiet de partij van de onruststoker met 5,1% als een champignon uit de grond.

Ikzelf ben roodgroen en ben ervan overtuigd dat een hoop mensen uit mijn omgeving ook van linkse overtuigen zijn.
Of heb ik mij dan zo vergist?

Geef een reactie

