de wijde wereld in…

downunder.jpeg

Nog heel eventjes en ook ons lotje trekt de wijde wereld. Ze vertrekt voor 2jaartjes met haar mannetje naar het zalige down under, en gelijk hebben ze.Ik vind het dapper, een klein beetje echte avonturiers. Ik weet echt niet of ik het zou kunnen om alles salut te zeggen en te vertrekken. Ja, ze komen terug dat wel maar toch. Nu wil ik ze graag nog een kadootje kopen, allé of ze nog iets geven. Maar wat geef je aan mensen die gaan rondtrekke, wie ideetjes heeft voor een origineel, handig kadootje met toch een persoonlijk tintje mag het mij altijd laten weten.

Lieve lotje,
geniet ervan hé. En laat af en toe een keertje iets van je horen. Wij houden je op de hoogte van de situatie hier 😉

Geef een reactie

