vanuit mexico

mijn eerste poging om iets online te zetten is dus duidelijk mislukt. bij deze poging 2.

alles ok dus! we zitten ondertussen in san cristobal de las casas, een stad in de berg in het zuiden van mexico-chiapas.  het is hier zonnig maar duidelijk frissers dan palenque en merida, 20 ipv 30+ nog behoorlijk warm dus.

deze morgen met speedboot door sumiderokloof gevaren -waar nog echt crocodrillos zitten. morgen doen we 2dorpjes in de bergen waar de tzotzils wonen maar ben daar even de naam van kwijt.

hoe het anders is, best ok. zalig genieten van al dat moois vooral palenque en agua azul waren indrukwekkend. wij kleine mensjes.

morgen dus nog een dagje hier en zaterdag trekken we de grens over richting guatemala, er is ons chaos voorspelt

4 thoughts on “vanuit mexico

  1. Met Mij alles goed!
    Het zonnetje schijnt hier ook maar niet zo trots als bij jullie.
    Miro en Fons zijn de grootste schatjes maar ze missen hun baasjes toch wel een beetje!
    En ik ook!
    Ik en Delphine hebben gisteren carcassone gespeeld en ik moest heel hard aan je denken!

    Breng een Maya mee!

    groetjes julie

  2. Hey ginderachter,
    die tzotzils zijn absoluut de max.
    zeker doen, maar geen foto’s trekken. ’t schijnt niet goe te zijn voor je toestel.
    Frank

  3. dag fie en tim , blij dat jullie het daar zo fijn hebben, we denken toch wel vaak aan jullie, heel erg jaloerse gedachten dat wel, allez profiteert er van en denk vooral niet aan ons , dada make
    ps en schrijf maar als je kan, hier wordt regelmatig gekeken met als reactie dan : nee nikse nieuws

  4. Whaaw, dat hoort precies goed, ’t is om jaloers van te worden. In mijn pakje voor nieuwjaar wil ik ook zo een vliegticket. Nog veel plezier daar!

Geef een reactie

