[wijvenweek] huishouden

eigenlijk is het zeer simpel : mijn huishouden meer een grote puinhoop dan iets anders.

afwas die blijft staan, strijk die ligt te wachten, stof dat zich opstapelt. En ik kan ok duizend excuses vinden waarom dat zo is : druk op’t werk, moe ’s avond, geen zin, iets anders doen.

en of ik mij daarvoor schaam? ja, soms wel, soms zelfs heel erg hard. kan dan heel erg kwaad worden op mezelf en begin dan in alle wanhoop te poetsen, te wassen en op te ruimen.

Maar het ergst van al is … dat het gebeurt dat je dat na een dag al niet meer ziet waarom ik me zo heb uitgeslooft

2 thoughts on “[wijvenweek] huishouden

  1. ja dat probleem heb ik nu ook!
    in de schuur ook een grote bende,daar keurig in dozen oud papier opgestapeld,zie ik dat het omgevallen is!
    moedeloos wordt ik er van!

Geef een reactie

