Ik wil in mijn huis

voor de mensen die het nog niet zouden weten: mijn mannetje en ik hebben een huis gekocht. Een echt huis dat sinds vrijdag helemaal van ons en waar we de rest (of toch bijna) van ons leven voor zullen betalen.
Maar hoewel het dus al 2dagen van ons kan ik er dus niet in. aaaaaah. De huidige bewoonster verhuist pas volgende vrijdag en we hebben dus nog geen sleutel. En sinds vrijdag heb ik juist gigantische goesting om erin te beginnen werken. De voordeur afschuren en herverven (er staat een ZEER mooie tekening op en die MOET eraf), een laagje verf op de muren en een stuk keuken vernieuwen.

Hopelijk gaat mijn goesting niet vlug over want ik wil graag vlug verhuizen. Hoe rapper hoe beter

Geef een reactie

