mottig

ik ben al zeg ik het zelf niet echt een kremper. Ga als het moet half-ziek werken en durf wel eens een stapje verder doen dan dat mijn lijf eigenlijk goed aankan. maar gisteren heb ik eraan toegegeven, ben in de namiddag helemaal gecrasht. mijn was nochtans goed begonnen, zelfs op tijd opgestaan om buiten op te ruimen en naar containerpark te gaan. Maar wat goed begon is fallikant afgelopen! Met als gevolg dat ik de rest van de dag mottig in mijn bed en zetel heb doorgebracht.

En nu het weekend bijna voorbij is ben ik er bijna door (typisch)

Geef een reactie

