fie stelt tentoon

Nee, het is niet om te lachen.

Dit weekend kan je in Kwaremont (ja, het kunstenaarsdorp in de Vlaamse Ardennen) foto’s van mij komen bewonderen. Het is niet in een poepsjieke galerij maar op een laagdrempelige tentoonstelling van Culturele Centrale.
Met wat ik daar ga staan. Wel, ik neem eigenlijk heel graag foto’s en heb een aantal van mijn mooiste maya-foto’s uitgezocht om daar door het grote publiek te laten zien. Best spannend vind ik dat, want er staan nog fotografen op die tentoonstelling en ben benieuwd wat zij er over gaan zeggen. Mensen met ervaring en zo en mensen die er iets van kennen. Want mijn “werk” zo tonen is eigenlijk niet zo makkelijk.

we zien wel wat er van komt.

word vervolgt….

ah ja als je zin hebt, morgen vernissage om 20u

Geef een reactie

