een dagje thuis

Vandaag een heerlijk dagje thuis. Weliswaar met een gigantische snotkop en af en toe een hoestbui, maar thuis en ik doe alleen maar dingen waar ik zin in heb.
lang slapen, computeren, iets uit een nieuw kookboek proberen, madeleinekes bakken, en onder het dekentje in de zetel een boek lezen.
haaa, dit wordt zalig.

ik weethet het is gigantisch egoistisch maar ik heb er zoveel zin in, dat ik er mij geen sikkepit van aantrek

One thought on “een dagje thuis

  1. helaba,

    ziet er inderdaad en leuk huisje uit, met bijkbaar een serieuze ‘veranda’.

    Ik zal dat allemaal wel eens komen bekijken in oktober ofzo.
    dikke knuffel,
    Liselot.

Geef een reactie

