een jongen of een meisje

De vraag die nu vaak opduikt is of we het liefst een jongen of een meisje zouden willen. En eigenlijk kan het mij niet schelen wat voor “soort” baby we krijgen, een gezonde dat wil ik! Ja een jongen is leuk, daar kan lekker stoer mee doen en ben je ineens van al dat roze vanaf, maar een meisje kan ook stoer zijn en kan je ook speltjes en rokjes voor kopen.

Maar wat ik eigenlijk het liefste wil is een kindje met 10teentjes en 10vingertjes dat er gezond uitkomt. en de rest kan mij gestolen worden

3 thoughts on “een jongen of een meisje

  1. Een meisje is echt ‘de max’ zei ik altijd, maar nu heb ik er een jongetje bij en ook op hem ben ik helemaal verliefd (echt met de kriebels in de buik) 😉

  2. Dat denk ik er ook van. Een gezond kindje op de wereld zetten is het belangrijkst. En jongen of meisje, tis zoals Saartje zegt. Graag zien doe je ze toch…

Geef een reactie

