sssht

In alle stilte zit ik hier te ontbijten.  En stil zal het hier waarschijnlijk de rest van de dag blijven. Mijn mannetje is net met Make A Wish naar Plopsaland vertrokken (ze gaan er de echte bumba ontmoeten, en ja ik geef toe dat ik graag was meegeweest, en ja en ik weet best dat dat niet kan) .
En ik ben me stilletjes aant afvragen wat ik eens ga doen vandaag: boodschappen, badkamer onder handen nemen, buiten beetje opruimen, verder geboortekaartjes ontwerpen,…  oft gewoon niks en een zeteltje buiten zetten en mij er met een boek inzetten. Kiezen is nooit mijn beste kant geweest!

En waarschijnlijk zal ik binnen een paar maanden verlangen naar een beetje stilte, maar vandaag hoeft het echt niet

Geef een reactie

