in mijnen toestand

Al een hele week ben ik helemaal alleen thuis. Mijn mannetje is samen met een vriend op vakantie in Schotland. En neen, ik heb daar helemaal geen probleem mee dat hij zonder mij weg is  ik gun het ze van harte (gaan wandelen in de regen -lol-)

We hebben al allerlei soorten reacties gehad toen ze hoorden dat hij alleen weg ging. Want ja, in mijnen toestand, kan er toch vanalles gebeuren. En of ik dat echt niet erg vind dat hij zomaar weg gaat.
’t is precies of ik ben een klein meisje en ik kan niet voor mezelf zorgen, en ja ik ben zwanger maar nog niet kreupel hoor.

(stiekem tel ik nu wel de dagen af, ik wil  graag dat hij terug naar huis komt)

2 thoughts on “in mijnen toestand

Geef een reactie

