en dan… valt de hemel op je kop!

Het moment dat je denkt : we zijn goed bezig, weet je dat je je binnenkort aan iets mag verwachten. En nu dus ook!

Een huisje gekocht en aan ’t opknappen, we kunnen af en toe eens iets op ons spaarboekje zetten, we zijn zwanger en die kwaaltjes vallen al bij al wel mee, de auto is door de schouwing en dan valt met een luide donderknal de hemel op je kop.

Dat was hier woensdag zo. Manlief aan de telefoon gehad en ik die de  tranen heel hard wegbijt omdat hij net gezegd heeft dat hij zijn werk kwijt is. Leuk is anders, maar als je denkt dat we onze kop laten hangen dan heb je het goed mis.  Natuurlijk waren er ’s avonds tranen en steken we een hoop dromen terug de kast in, maar ons krijgen ze niet zomaar klein hoor!

Eat this economische crisis!

6 thoughts on “en dan… valt de hemel op je kop!

  1. Blijven staan he, Fieke. ’t Is niet altijd rechtdoor in ’t leven, daar zijn we intussen wel al achter.
    En die dromen die nu even de kast in vliegen, komen er vroeg of laat nog wel eens uit, of ze worden vervangen door nieuwe.
    x

  2. Wij hebben net hetzelfde meegemaakt: huisje gekocht, huisje aan het verbouwen, zwanger zijn en dan krijgt Lief zijn ontslag. Twee maanden voor de bevalling begot! Hij is onmiddellijk beginnen solliciteren en tegen het einde van de opzegtermijn kon hij al de slag bij een andere werkgever. Een veel betere bovendien.

    Komt wel goed, geloof me.

  3. Niet leuk. Een vriend van me kreeg zijn ontslag de dag na de geboorte van zijn zoon. Ge moet maar durven als werkgever, denk ik dan. Maar het komt wel goed! Veel succes!

  4. Zo hoor ik het gaag fietje! Kop niet laten hangen, ondanks t feit dat dat waarsch niet makkelijk zal zijn! Hou jullie sterk en ik hoop heeeeeeel erg dat tim snel weer iets anders vindt!!! Dikke kus en ik kijk al uit nr die kleine baby van jullie!!! Dat ie er maar snel is!!

Geef een reactie

