puffen geblazen

— opgelet! klaagblog —

Warm vind ik het, pokkewarm. Ik erger me dood aan al die mensen die klagen en zagen over het weer (vooral omdat het iets is waar we zelf niks kunnen aan veranderen) maar bij deze doe ik het dus zelf.

Had nooit gedacht dat rondwaggelen als een pinguin en het warme weer me zo slecht zouden afgaan. Overdag valt het al bij al nog mee, het zijn de warme nachten die het zo lastig maken.  Slapen lukt zoizo al niet zo goed meer en als je het dan nog niet afkoeld krijgt op de slaapkamer wordt het alleen maar helser.

maar courage, nog 4dagjes werken en dan kunnen we overdag verder uitrusten en genieten van het mooie weer (maar gegarandeerd dat het mooie liedje tegen dan uit is 😉 )

One thought on “puffen geblazen

  1. Ik vind de nachten in niet zwangere toestand al een hel, kan best geloven dat het voor jou extra lastig is. Maar zoals je schrijft, aftellen…

Geef een reactie

