plan a

Mijn eerste weekje helemaal thuis zit er ondertussen op.
Het plan om ons huis tegen het einde van deze week helemaal op zijn effen te krijgen is helaas niet gelukt.
Maar dat is voor een groot deel de schuld van de plakwerken aan ons plafond. Ik heb geen idee hoe we erop komen om dit net nu te doen maar soit, met een beetje gelukt hebben we tegen het eind van volgende week een zo goed als afgewerkte plafond

Ondertussen is de kinderkamer is wel klaar, zijn de doopsuiker en de kaartjes af en heeft ook de badkamer weer een beetje glans, is die berg strijk een groot stuk kleiner  en hebben we af en toe ook zalig niks gedaan!
En ja hebben we ook terug een deurklink aan de voordeur 😉

ps: ik moest ook nog even zeggen dat mijn mannetje het beste mannetje van de wereld is. Het voordeel aan een werkloze in huis is dat hij mij zalig kan verwennen

Geef een reactie

