de week van leuke dingen doen

De voorbije week was het weekje van samen leuke dingen doen. Gewoon met z’n tweetjes op pad zonder een klein patatje erbij, zonder extra geregel, gewoon doen waar we op dat moment zin in hebben. Begrijp me niet verkeerd ik kijk er enorm naar uit om ook met dat kleine patatje erbij zotte en impulsieve dingen doen, maar het heeft ons ook deugd gedaan om met ons twee erop uit te trekken.

zo trokken we maandag naar de zoo (ja, de baby olifant en de pinguins gaan bewonderen ;-), werd er lekker geluierd, trokken we donderdag naar de markt, ons bongobon werd opgebruikt, zagen ze ons verschijnen op de schieting en broekverbranding voor de trouw van tim & fien, en waagden we ons zelf op een avondje gentse feesten.

Morgen nog naar het trouwfeest van tim en fien en dan moet het van mij niet zo lang meer duren. Helaas heb ik daar zelf weinig over te zeggen en zullen we het nemen zoals het komt.
Maar dat thuis zitten wachten dat heb ik zowel een beetje gehad.

Geef een reactie

