eigen schuld…

Dan bevallen we maar niet, dit lijkt mij momenteel een goede beslissing.
Als dat  klein patatje er niet uit wil moet hij het zelf maar weten. eigen schuld dikke bult.

vanalles hebben we al geprobeerd, na de gekende trukjes (schweppes, ananashartjes, kasseien,…) hebben we hem al meermaals zijn mooie kamer getoond, hem het verhaal van zijn coole wieg verteld, proberen we hem om te kopen met kadootjes maar niks schijnt te werken.

Dan moet hij maar mooi blijven zitten en vertrekken we gewoon op reis nu we toch thuis zijn

 

ps: we doen gewoon aan omgekeerde psychologie nu, maar ssst niet verklappen

7 thoughts on “eigen schuld…

  1. Wanneer is de baby voorzien?
    Hoe je vast aan de wetenschap dat overtijd gaan niet zo heel lang duurt 🙂
    Marie
    (Proficiat)

  2. Herkenbaar. Ik dacht ook na een tijd “OK, dat was het dan, dat zwanger zijn, valiesje weg, baby komt toch niet, op naar iets anders.” Iedereen bezwoor me dat er nog geen een baby was blijven zitten, maar daar begon ik toch echt aan te twijfelen. Mensen die ons belden en zich afvroegen of we hen vergeten inlichten waren. Vooral veel mensen die niet meer durfden bellen, omdat ze dachten dat ik nu wel aan het bevallen zou zijn. Zot worden van verveling, want echt veel kunt ge niet doen. Ik was kwaad op iemand die twee weken na mij uitgerekend was en toch eerder bevallen was.

    Als ge het nog eens wilt lezen, en nu ge toch nog wat tijd hebt: tussen 1 en 17 september 2007 kunt ge ook dergelijke schrijfsels lezen bij mij.

  3. Sofieke

    Sinds gisteren denk ik regelmatig eens aan jou en begon ik te twijfelen “dat was toch voor eind juli.” Ik wens jou/hoop dat het een vlotte bevalling wordt/was. *

    * schrappen wat niet past

    Misschien nog een ideetje : dweilen met die dikke buik

    kietels

    Eva

Geef een reactie

