festival-heimwee

Toenwe half november ontdekten dat ik zwanger was en dan ook wisten dat het klein patatje tegen eind juli ter wereld ging komen was mijn eerste reactie: “leuk, in de zomer – kunnen we samen van het lekkere weertje genieten” Dat ik daardoor dit jaar een aantal festivals zou missen daar dacht ik nog niet aan.

Tot vorige week en ze op tv de beelden van Dranouter uitzonden en ik met een klein hartje de berichtjes op facebook las van de infostand-medewerkers.  Dranouter is iets speciaal; mijn mannetje en ik werden er stapelverliefd en hij vroeg me er ten huwelijk (en net dit jaar organiseren ze een receptie voor koppels die elkaar op Dranouter leerden kennen) en sinds een paar jaar helpen we er mee de infostand te bemannen.

En dit weekend is het weer van dat. Het is feest in het park in Oudenaarde waar Tim en ik ook meehelpen. Het is niet dat ik daar onvervangbaar ben (iedereen kan eten op het bord van die artiesten scheppen)  maar toch had ik een klein hartje toen Tim gisteren zijn rugzak maakte om naar ’t plein te vertrekken.
Heel even ben ik meegeweest, samen met Lou even op’t terrein voor de gekte er toesloeg, eventjes hallo gaan zeggen.

En nu zitten we samen gezellig thuis en maken Lou en ik plannen om volgend jaar terug van de partij te zijn, en we wachten we op de papa die met een hoop verhalen terug thuiskomt.

One thought on “festival-heimwee

Geef een reactie

