knutselen met de mama

Toen ik pas zwanger was kregen we van Nancy al een klein kadootje – een blikken doosje met klei om de voet of handafdruk van ons klein patatje in te bewaren. 

Het doosje stond hier al even op tafel knutselklaar en vandaag was het dan zover. Lou was wakker, tim was beneden en paraat om te helpen en moeder had er zin in.
Foto’s van dit avontuur hebben we helaas niet maar uiteindelijk zat er meer klei aan ons 3 dan dat er afdrukken in de klei waren. Baby’s hebben nu immers de reflex om vuistjes te maken en een mooie afdruk lukte dus niet, Lou’s voeten werden dan maar in de klei geplant.
Helemaal tevreden met resultaat ben ik niet maar we hebben ons wel goed geamuseerd, of Lou het ook zo wijs vond valt sterk te betwijfelen maar we hebben alleszins weer iets leuk om hem later te vertellen.

– als er onder jullie zijn die dit ook geprobeerd hebben en wel een goed resultaat hadden laat je je het dan even weten, dan doen we hier nog een poging 😉 –

3 thoughts on “knutselen met de mama

  1. Hier wel (voor oma) en dat is toch goed gelukt. Amélie was toen wel al een beetje ouder als ik mij goed kan herinneren. Het doet me er trouwens aan denken dat we dat van Eline nog niet gedaan hebben…

Geef een reactie

