3maandjes lou

Nog heel even en Lou is 3maandjes bij ons, en de tijd vliegt, het is zot hoe rap het allemaal gaat sinds dat kleine patatjes er is. Bijna een jaartje geleden ontdekten we dat hij in mijn buik aan het groeien was en nu ligt hij te kraaien in zijn park.

En het gaat goed met ons. Lou werd deze ochtend nog eens goedgekeurd bij kind&gezin (6,340kg en 62cm) en we kregen er de eerste uitleg over fruit- en groentepapjes (nog niet om te geven maar om al even over na te denken).
Lou houdt ook al  flink zijn hoofdje stevig recht, zou al een keertje iets vastpakken al is dat eerder toevallig dan dat hij dat bewust doet hoor en hij vindt het super om zich recht te trekken als hij op ons schootje zit.
Daarnet kreeg hij ook nog een prik in de bil, maar dat heeft hij met moeite gemerkt. We hopen alleen dat hij er ook vanavond niet te veel last van krijgt.
Slapen ’s nachts lukt ook aardig, hij slaapt van rond 9u tot ongeveer 4u en dan nog eens tot rond 8u. Overdag slapen is wel niet zijn beste kant. We hebben al vanalles geprobeerd inwikkelen, wiegen, zingen, op de arm en dan in bed maar weinig dingen met een goed resultaat. De strategie is nu inwikkelen, muziekje aan, tutje geven en dan even laten wenen om hem na 10 tot 15min later te gaan troosten en dan wil hij meestal in slaap vallen. Hij zal het al groeiend wel leren zeker.

en hoe het met mij is. Ja, best ok. alleen een beetje last van chronische vermoeidheid en dat ik een beetje zou moeten gaan sporten. Maar ik geniet gigantisch van dat kleine mannetje en krijg opslag het water in mijn ogen als ik bedenk hoe gelukkig ik ben.
Alleen jammer dat we al halfweg ons verlof zijn.

en met tim? ja ook goed hé. die is deze middag voor het eerst naar zijn nieuwe job vertrokken

One thought on “3maandjes lou

  1. supergoed dat tim werk heeft!een dikke proficiat! (en met uldere lou, want hij wordt echt schattiger elke keer ik hem zie)

Geef een reactie

