boodschappen voor luie wijven

Ik dacht ik probeer dat eens , misschien lukt het wel en hebben we zo tijd over om andere dingen te doen.
En ja, ik ben tevreden. Het is een beetje werk om alle producten in hun lijstje bij elkaar te zoeken, maar je kan je spullen bewaren in een persoonlijk lijstje en zo heb je de volgende keer minder werk (ik ben het echter vergeten en heb de volgende keer wel terug een beetje werk).
Je kan je boodschappen dus doen tijdens het koken, wanneer het kind ligt te slapen en zelfs gewoon vanuit je zetel.
En op de dag die je zelf hebt gekozen ga je alles gaan afhalen, op nog geen 5min was alles afgehaald, betaalt en ingeladen.

Voor herhaling vatbaar, en tijd om andere dingen te doen

 

6 thoughts on “boodschappen voor luie wijven

  1. Handig hé!
    Zeker in de eindejaarsperiode op de dagen dat iedereen als een kieke zonder kop door de rekken loopt, alle kassa’s vollopen en ge uuuu-ren tijd verliest om naar de winkel te gaan!

  2. Oh yes, vandaag voor het eerst afgehaald en wat is dàt makkelijk zeg!
    Ik had wel maar 1 fles water mee in plaats van 1 verpakking, maar soit, dat zijn beginnersfoutjes he.

  3. Pingback: Paniekaanvallen van een zwangere vrouw (2) « Pulp and non-fiction

Geef een reactie

