jeugdsentiment

Deze week kwam ik tijdens het  zappen dit tegen op de tv.


En plots was ik weer 17. Ging ik uit in de Royal – de fuifzaal met de veel te gladde vloer-, moesten we persé topjes met spaghettibandjes aan. Hielden we het haar vast van een vriendin (en beloofden we om het niet tegen het liefje van die vriendin te vertellen) dronken we bacardi breezer en hoopte ik om die jongen met zijn turqoise adidasvest tegen te komen.
Zalig dat jeugdsentiment.

ps: met dat vriendinnetje is het helemaal goed gekomen en die jongen met die adidasvest daar ben ik ondertussen met getrouwd

2 thoughts on “jeugdsentiment

  1. Haha, waarschijnlijk waren wij net naar ’t zelfde aan ’t zappen. Noa ging helemaal uit de bol. Ja, ’t hoeft ook niet altijd K3 te zijn natuurlijk.

Geef een reactie

