geduld

Weet je waar ik nu eens niet goed tegen kan dat is dat de Sint het land nog maar in is en daar staat die Kerstman al te brullen. Geduld jongens geduld, moet het echt allemaal zo vlug. De kindjes zouden voor minder  hun kluts kwijt zijn. Mocht ik de baas zijn dan kwam de kerstman er pas in als Sint en Piet terug in Spanje zijn.

En dan nog iets: Beste winkels, hoe is het mogelijk dat de Sint al bij jullie zit als hij nog niet eens met de boot is aangekomen? Zelfs ik snap dat niet.

Noot aan mezelf: als ik ooit met mijn patatje uren sta aan te schuiven om de sint te zien, geef me dan maar een goeie klets.

2 thoughts on “geduld

  1. Kinderen krijgen hun moeders vér! Ik durf dat niet zeggen dat ik er nooit zal tussenstaan, al hoop ik van niet natuurlijk.
    En als ik er wel tussensta, zal het zeker niet te vroeg zijn!

    Wat die kerstman betreft; als het aan mij lag kwam er helemaal geen kerstman! 🙂
    Man! Wat ben ik ouderwets.

  2. Zo stond ik een paar weekends terug in de JBC en was het daar ongewoon druk. Bleek de Sint er te zijn… wat was ik blij dat ik de jongens niet mee had!

    Maar de boot is wel al aangekomen hoor. In Antwerpen toch. Vreemd genoeg ook in Holland op hetzelfde moment. Daar moeten we de komende jaren dus op letten dat er NIET gezapt wordt op de dag dat Sinten hun blijde intredes maken.

Geef een reactie

