ons huis

Toen we anderhalf jaar geleden ons huis kochten had ik zo wel al een aantal aanpassingen in mijn hoofd.  Helaas bleven de aanpassingen al te vaak in mijn hoofd zitten, deels omdat we niet van het handig soort zijn en deels omdat mijn spaarboek niet wil meewerken. Ja, er zijn al een aantal dingen gebeurt. Een deeltje keuken is nieuw en ons eetplaats werd ook al voor een stukje aangepakt. En ik ben reuzeblij dat deze middag de spotjes in het plafond worden gestoken.

Ik weet het, met tijd en boterhammen komt alles wel in orde maar stiekem droom ik van een huis met mooie vloeren, een leuke badkamer,  genoeg bergruimte en opgeknapte slaapkamers met een tussenwand die iets minder lawaai doorlaat.

ik zal nog even dromen en mijn spaarboek een beetje helpen

One thought on “ons huis

  1. Zucht, dat ken ik!
    Wij moeten ook constant een middenweg zoeken tussen wat we willen en wat we (vooral financieel dan) kunnen…Maar, we zijn nog jong hé…we komen er wel met die huizen van ons!!

Geef een reactie

