Drukke zondag

Het was precies een drukke zondag: het is 18u manlief ligt in de zetel te slapen en het klein patatje slaapt ernaast in de MaxiCosi. Lou viel inslaap in de auto en slaapt nu al een dik uur in zijn autostoeltje, het zou zonde zijn om het eruit te halen want dan is hij zeker wakker en eigenlijk wil ik er een foto van nemen maar ook dat durf ik niet zo goed. Ik laat die schatjes van mij nog even slapen.

Maar het was wel een leuke zondag. De sint was deze nacht bij Lou’s oma en opa geweest en had er kadootjes achtergelaten. (en we mochten ineens ook daar blijven eten) Leuk is dat, ook al beseft hij totaal niet wat de sint is, we zijn toch blij met de spulletjes:
-2 Lilliputiens knijpbeestjes
-sesamstraatkegels
-tshirt en een trui
-nijntjebeker
-en Fisher Price blokjes (de sint was blijkbaar ook bij meme gestopt)

En terwijl Lou toch druk met zijn nieuwe speeltjes bezig was gingen Tim&ik even naar Petit Bazaar. Veel hebben we niet gekocht maar wel ideetjes opgedaan. En er gewoon eventjes zalig met z’n tweetjes tussenuit

Zo moeten zondagen zijn (en nu ga ik me bij m’n ventjes gaan zitten)

One thought on “Drukke zondag

Geef een reactie

