prijs

Hoera, een prijs. Ik kreeg van Manou deze award

Ik moet in de plaats wel 7dingen over mezelf vertellen
– Ik ben getrouwd met mijn eerste lief.
– Ik ging vroeger niet graag op kamp maar vind het nu super om mee te gaan als kookploeg (we zien wel of dit jaar lukt)
– Ik heb vaak een veel te grote mond in vergelijking met mijn klein hartje
– Ik heb veel zotte ideeen om dingen te knutselenen te doen maar die ideeen blijven al te vaak in mijn hoofd zitten
– Ik vind het super als mijn huis helemaal is opgeruimd, helaas ben ik een grote sloddervos en begin ik iedere dag opnieuw met opruimen
– Ik vind de zee leuker dan de Ardennen, let wel enkel om te wandelen. In het zand liggen liggen is echt niet aan mij besteed.
– Ik moet dringend eens een gezelschapspelletjesavond organiseren want blijkbaar ben ik niet de enige waar de speldozen stof staan te vangen.

Voila, 7dingen over mezelf. Eigenlijk moet ik deze award nog naar 7mensen doorsturen maar bijna iedereen in blogland heeft dit al gekregen dus alle zotte mama’s (mama’s zijn zoizo creatief als was het maar met hun tijd) die dit nog niet gekregen hebben: Hij is voor jullie!

Geef een reactie

