hebbedingen

Hebbedingen en gadgets, ik heb het er wel voor.  Zo staan er in mijn keuken wel een aantal alessi spulletjes te pronken, gewoon omdat ik dat mooi vind. Stiekem wil ik graag een gsm met een camera, omdat dat leuk is. En droom ik van een kitchen-aid keukenrobot omdat die zo cool is.

Maar ook een agenda moet er naar mijn menig leuk uitzien (naast het feit dat hij handig moet zijn). Zo had ik voor 2009  een agenda van de bib met tekeningen van Cordelia in, en daarvoor kocht ik de solidariteitsagenda’s van oxfam want je steunt er niet alleen een goed doel mee ze zijn ook nog  mooi en handig.
Maar voor 2010 gooi ik het over een andere boeg, we gaan de melige toer op. Ik heb me via pixbook een agenda besteld vol foto’s van mijn kleine man, een echte mama-agenda, en ik voel me er niet eens slecht bij. Ik kijk er al naar uit om op een vergadering mijn agenda te moeten opklappen en om zo stiekem een beetje weg te mijmeren.

One thought on “hebbedingen

  1. Ha! Ik heb mij vandeweek ook net zo’n aantal spullen besteld! Bij t kruidvat hebben ze ook al die dingen en ik denk nog net iets goedkoper 🙂

    Geniet er van!

Geef een reactie

