Dyson-hype ;-)

Het gaat in blogland de ronde: de dyson-hype. Een aantal blogsters werden gevraagd om een dyson uit te testen en er dan een stukje over te schrijven. De dyson die mogen ze houden want ja ze maken eigenlijk toch een beetje reclame. 
Oh ja, naast het reclame maken zeggen ze er ook allemaal bij dat als je wil je ook een dyson kan uittesten. Een simpel mailtje naar de mevrouw van dyson en wie weet….
En ja, ook ik stuurde een mailtje of ik bij de gelukkige ben weet ik nog niet maar mijn punt is: ik kom zot van de dyson-hype,  ik ben stiekem jaloers op de blogsters die er al eentje konden uittesten vooral omdat ik moet wachten op meer nieuws …. en wachten dat kan ik niet goed (kijkt nu heel zielig 😉 )

Jaloers ben ik niet echt hoor, ik gun het ze echt .

Reclame via blogs werkt echt wel, kijk maar naar Lien : die kocht een beco butterfly, schreef op haar blog hoe tevreden ze er wel niet van was en heeft zo toch al een aantal mama’s en papa’s overtuigd om er ook eentje aan te schaffen (bye the way, ik ben zeer tevreden van mijn exemplaar)

3 thoughts on “Dyson-hype ;-)

  1. Ik krijg ook héél vaak de vraag waar ik bepaalde dingen gehaald heb voor Jools. Constante reclame eigenlijk… k zou beter een Jools sponsor zoeken 😉

    En ook: slijmbal! Gewoon al een Dyson postje in de hoop dat dat extra punten opbrengt ja 😉

Geef een reactie

