reismicrobe

Het zal in maart 2jaar zijn dat we met koning aap de mayaroute deden.  Heel regelmatig denk ik daar nog eens aan. We hebben toen een super mooie reis gedaan, veel gezien en in goede companie. Hoewel ik eerst mijn twijfels had voor een groepsreis heb ik daar geen moment spijt gehad, je voelt je een stuk veiliger en sommige dingen zijn met een groep net iets makkelijker.
Af en toe besluipt ook nu de reismicrobe me, en dan zou ik zo graag mijn valiesje pakken en er een aantal weken op uit trekken, een stukje wereld ontdekken.  Zo staat Canada samen met Argentinie en Zuid-Afrika heel hoog op mijn verlanglijstje. Maar het mag ook Marokko zijn hoor of Ierland. Alleen al dit schrijven doet me goesting krijgen.

In Copan in Honduras zijn we 2jaar terug ook geweest (hebben er in de viavia onze nederlandse tijdschriften achtergelaten in ruil voor een cocktail) maar om met mijn hele hebben en houden zomaar te vertrekken, dat vind ik dapper.

Geef een reactie

