kerst op komst

Het is me daarnet plots ingevallen dat kerst eigenlijk niet meer zo ver weg is, behoorlijk dicht eigenlijk. Het is precies of kerst komt ieder jaar een beetje vroeger maar dat zal wel aan mij liggen.

Een kerstboom komt er hier dit jaar niet in, gewoon omdat ik er dit jaar geen zin heb in vallende naalden. Gezellig vind ik dat wel zo een boom met lichtjes en ballen. Volgend jaar zal er hier waarschijnlijk wel een boom staan te pronken vooral dan voor het kindje (en nee, niet voor kindje jezus) , ik vond dat vroeger ook altijd super om zo samen met de hele bende die boom te versieren en dan de rest van de avond naar de lichtjes zitten staren (nadat we hadden ruzie gemaakt wie ze mocht aansteken)

En ja, onder die boom horen ook kadootjes dus moet of wil je toevallig iets voor mij kopen, dan geef ik je graag een paar tips.
een wake-up light
– een mooi voorleesboek
-een toffe sjaal (heb nog geen mooi wol gevonden om er zelf een te maken)
-een flanellen dekbedovertrek
of een robotje dat ons huis komt kuisen
en met al de rest ga ik ook blij zijn, da’s beloofd

Geef een reactie

