secret santa – deel 2

’t is weg. Een dag later dan dat het moest -bloosbloos- ben ik met mijn pak op de post geraakt.
En nu is het wachten, zullen ze het wel leuk vinden, heb ik wel goed gekozen, ze hebben het toch nog niet?
stress maar wel leuke stress

En stiekem wacht ik ook op mijn eigen pakje, zenuwachtig spannend want ik krijg zo graag pakjes

One thought on “secret santa – deel 2

  1. Pakje toegekomen, super super superdepupper leuk! Mijn eerste hebbeding, ook helemaal van mij nu! Hier zit iemand die heel erg blij is!
    Je mag vanavond een postje op mijn blog vinden over mijn secret santa!

    Joepi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geef een reactie

