zo van die dagen

Er zijn zo van die dagen waarvan je hoopt dat ze vlug voorbij zijn.
Wel vandaag is er zo eentje. 
een lastige nacht
een patatje met koorts en veel hoesten
ik moe, manlief moe
veel strijk maar die laten we staan
en dan nog grijs weer ook
dat het maar vlug een andere dag is, een beter

Nog een geluk dat we vandaag ons huis niet meer uit moeten. Alleen straks nog de boodschappen afhalen

En nu ga ik nog beetje zoeken naar een goed doel om een centje aan te geven. Eentje waarvan ik weet dat mijn centje goed tercht komt. Want ’t is niet omdat ik mijn gedacht heb dat ik een onmens ben hé 😉
ahja tips zijn altijd welkom maar ik stort liever niet op 1212

5 thoughts on “zo van die dagen

  1. Ewel, een vriendin heeft ooit in Haïti gewerkt voor een NGO. Zij stuurde ons een mail met de vraag of we via deze NGO de slachtoffers wilden steunen. Je geld komt rechtstreeks bij hen terecht, dus geen omwegen…: de volledige som die je bij hen stort komt ook volledig bij de slachtoffers terecht! Hier de info:

    Het Jesuïtencentrum voor Vluchtelingen en Migranten (SJRM), een NGO die sinds 1995 zowel in de Dominicaanse Republiek als in Haïti actief is, start met een geldinzamelingsactie ten voordele van de slachtoffers van de aardbeving.

    Deze organisatie heeft haar bekwaamheid in het beheer van ontwikkelingsprojecten en dringende hulp reeds bewezen (www.sjrdom.org). Via de Belgische NGO VOLENS (www.volens.be en http://www.volensamerica.org) hebben wij zelf reeds 2 keer de kans gehad om ons bij SJRM als vrijwilligers in te zetten in Haïti. VOLENS ondersteunt ook talrijke andere projecten op het eiland.

    U kan bijdragen tot de dringende hulp en de reconstructie door een gift te storten op het rekeningnummer van VOLENS:

    736 – 4020399 – 07

    op naam van Volens
    Tivolistraat 45/1
    1020 Brussel

    Mededeling : « SOS-HAITI»

    • dankje dR!en, wij waren ook op zoek naar een ander goed doel,
      bij deze. En we zullen het doorspelen naar onze vriendenkring,
      Liselot.

  2. Ik hoop dat je weet dat ik dat ook nooit zo gedacht heb he, dat ge een ‘onmens’ zou zijn.
    Maar ik zei gewoon, net zoals jij deed, mijn gedacht 🙂

    En nog een keer: veel beterschap Lou!

Geef een reactie

