pif

een tijdje geleden deed ik mee aan een f(pay it forward) van Miekk en een dikke 2weken gelden kreeg ik een pakje in de bus.  Een pakje waar we zeer blij mee zijn

een handig tasje (perfect voor lou zijn sokken) een sleutelhanger (mijn werksleutels zijn er zeer blij mee) dino knopen en leuke lintjes.

En nu  is het dus mijn beurt.
ik maak een kadootje voor jou (en twee anderen), en jij maakt dan ook weer voor drie mensen een kadootje, en zij maken ook weer een kadootje voor drie anderen, enz, enz…

bij deze, rap zijn is zomer en winter goed. de eerste 3die een reactie achterlaten mogen binnenkort een pakje in de bus verwachten.

3 thoughts on “pif

  1. wat een superleuk idee,
    ik doe mee, kben niet echt handig, mag ik ook iets bakken (daar ben ik veeeel beter in ;-))

Geef een reactie

