30 dingen

Nog één nachtje slapen en dan start mijn laatste jaar als twintiger, hoe dichter het komt hoe minder erg ik dat vind. Maar er zijn wel nog een aantal dingen die ik wil doen voor ik dertig ben. Ik geef mezelf de tijd om 30dingen te bereiken in een jaar tijd. Moet te doen zijn, toch?

  1. een citytrip naar Londen met mijn mannetje
  2. een tuin hebben die een tuin is, met een echte tuinset erin en een zandbak
  3. minstens 2weken met een propere auto rondrijden
  4. 5kilo vermageren
  5. een rokje maken voor mezelf
  6. harder mijn best doen om te sporten
  7. vaker de fiets uithalen (en een stoeltje voor Lou erop installeren zodat die meekan)
  8. meer foto’s nemen
  9. album van lou’s eerste jaar maken (en misschien ook dat van de mayaroute afwerken)
  10. met de vriendjes en de kindjes een weekendje erop uit trekken
  11. het lapjesdekentje dat ik aan het haken ben afwerken
  12. naar de zoo en de efteling gaan
  13. ervoor zorgen dat mijn werk me terug boeit
  14. nog een keertje zwanger worden
  15. minstens 2weken geen chocolade eten
  16. ervoor zorgen dat ons huis minder rommelig en vaker proper is
  17. in een echt sjiek restaurant gaan eten
  18. mijn kleerkast eens “echt” oprommelen en dan 2nieuwe tenue’s kopen
  19. minstens 1keer in de week een halfuur ongeneerd niks doen
  20. de dozen van de verhuis die na 2jaar nog steeds niet uitgepakt zijn, uitmesten en naar de kringloopwinkel brengen
  21. terwijl ik toch in de kringloopwinkel ben kijken of ik niet iets leuk zie
  22. een keitof verjaardagsfeest organiseren voor Lou
  23. Sara bezoeken, waar ze ook zit
  24. minstens 1keer om de 14dagen niet naar tv kijken ’s avonds (en een keer een gezelschapspel uithalen)
  25. gaan wandelen in de Ardennen
  26. minder vlees eten
  27. Lou ergens laten logeren zonder dat we weg moeten, en dan lang slapen en gaan ontbijten
  28. nog eens zelfgemaakte kerstkaartjes versturen
  29. boven op de Notre-Dame in Parijs staan (ja, ik heb hoogtevrees)
  30. meedoen aan een fotowedstrijd

En nu het lijstje uitprinten en op de frigo hangen.

6 thoughts on “30 dingen

  1. ik zou nummer 14 helemaal vanboven zetten! kwestie van prioriteiten te stellen eh 😀
    nog eens een gelukkige verjaardag!
    xxx

  2. Lieve Fie,

    ziet er haalbaar uit, (da van die propere auto iets minder, I Know;-),
    ik zou zeggen, koppel ze, als je een lastige gedaan hebt, geef jezelf dan een leuke,
    enne, veel succes met nummer 14

    dikke bees, Liselot.

Geef een reactie

