een vol hoofd

mijn hoofd zit vol!
Vol dingen die ik wil doen, plannen die ik maak, gekke ideëen die ik heb. En al te vaak blijven ze zitten en mijn hoofd raakt voller en voller.

Wat erin zit wel: ideetjes voor de pif-jes die ik moet maken, verschillende naaiprojectjes, de wisseling van functie hier op’t werk, de herstelwerken aan ons huis, wat moet er allemaal mee op reis, plannen voor lou zijn 1ste feest, kriebels over het project dat ik samen met mijn mannetje wil doen, zoeken naar een leuk trouw- en verjaardagskado. …. vol vol vol.

Kan iemand mij uitleggen waarom je een dag af en toe langer kan laten duren?

3 thoughts on “een vol hoofd

  1. Ja, dat is met de zon en de maan en ronddraaien en zo van die dingen, maar dat helpt natuurlijk niet.
    ‘k Voel me op ’t moment eigenlijk redelijk hetzelfde. En op zich is ’t probleem simpel. Er moet gewoon een volgorde aan gegeven worden. Simpele dingen eerst, zodat je ze uit je hoofd kan lossen en ruimte hebt om de grotere dingen aan te pakken.
    Dus van jouw lijstje zou ik zeggen: die pifjes die moeten en dat trouwcadeau lijkt me dringend te worden (oh help, als je nog een tip hebt…). Wat er mee moet op reis is van geen belang, gewoon je koffers pakken het weekend van vertrek en je overleeft het wel.

    Voila, als dat lukt heb je al 3 dingen minder om over te piekeren.

  2. ik ga akkoord met Manou,
    maar ik zou er nu wel een dagje of 2 vanondermuizen moest ik van u zijn, efkes niks of niemand in de buurt, enkel jij en je 2 mannen,
    je zult ervan verschieten hoe alles eigenlijk op zijn plaats valt als je je hoofd even leegmaakt.

    grtz

  3. Wel ik vind dit mooi dat dit allemaal in je hoofd zit, een hoofd vol projecten en leuke dingen is een goede zaak.
    Het leert je omgaan met tijd (die veel te kort is voor een gewoon mensenleven) zo moet je ook keuzes maken, maar ik weet dat je de goede keuzes zult maken. En lukken deze niet altijd, dan zijn andere vooruitzichten.
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat je steeds positief naar de dingen moet kijken en dient te weten dat er voor alles een oplosing is en een uitweg.
    Ook al staat je huis onder water (grapje).

Geef een reactie

