11

11 maand is hij morgen, 11 hé.
Vorig jaar stopte ik rond deze tijd met werken, heb ik denk ik zo goed als alle ritten van de tour gezien en was ik aan het wachten.

Op 11maanden tijd is ons mannetje veranderd van een klein hulpeloos wezentje in een sloeber met een eigen wil die alles aan het ontdekken is .

11maand dat wil ook zeggen dat ik nog maar een maand heb om zijn eerste verjaardagsfeest in elkaar te boksen, hij heeft geen borrel of geboortefeest gekregen dus die eerste verjaardag mag best bijzonder zijn

One thought on “11

Geef een reactie

