ondankbaar

Soms dan ben ik een beetje ondankbaar. Nou ondankbaar is misschien het foute woord, maar ik zal wel zo overkomen.
ik ben gewoon nogal vergeetachtig en een beetje (veel) een sloddervos.

Een tijdje geleden kreeg ik van deze madam een keileuk topje kado. Gewoon omdat ik zei dat ik het mooi vond.
Het topje ging ondertussen mee naar Avignon, deed mee aan een leuke vrijgezellendagje en als het weer eventjes meezit mag het ook mee naar Dranouter.

om maar te zeggen dat ik er echt wel blij mee ben

Ze heeft nu ook superleuke dingen voor kleine pateekes, maar eens langs de webshop gaan passeren denk ik

One thought on “ondankbaar

Geef een reactie

