de dag dat we pannenkoeken bakten

Gisteren waren Lou en ik alleen thuis. Gezellig ware het niet dat Lou  geen zin had in een lange middagdut. We sloegen dus aan het improviseren.

Pannenkoekentijd:
Een zware last lag op mijn schouders, je moet weten dat ons mama de beste pannenkoekenbakster van de wereld is en ik een ware kluns erin. Maar we gingen het proberen. Het recept opgezocht in den boek van den boerenbond, mijn pannenkoekenpan uit de schuif gescharreld  en eraan begonnen.

melk, eikes, bloem, zakske vanillesuiker, de mixer erin, beetje boter op de pan laten smelten en erbij doen en bakken maar.

En: het lukte.
Geen enkele pannenkoek mislukte (zelfs niet de eerste) en ze werden lekker opgesmuld.

3 thoughts on “de dag dat we pannenkoeken bakten

  1. Wij bakten zondag ook pannekoeken, maar dan wel uit een pakske, gewoon melk toevoegen ;-).
    Maar Mirreke moest ze dus niet hebben he! Aan de smaak lag het toch niet, vond ik.

Geef een reactie

