gemis

Plots dan is het er, het gevoel dat het alweer te lang geleden is.
En dan wil ik jou gewoon zien of horen of begin ik met een glimlach aan een lange mail.
En wil ik weten hoe het gaat. Wat de plannen zijn? Of we elkaar gauw nog keer tegenkomen.

Zo is er dat meisje uit Rome Marseille  Cannes, die jongen van over de Schelde, de madamme met wie ik mijn boterhammekes op at en de zottekes met wie ik lief en leed deelde op de Ledeganck. Ook al weet ik dat waarschijnlijk alles ok . Dat ze  de liefde van haar leven heeft ontmoet, dat hij  2 schatten van zonen heeft rondhuppelen, dat ze aan het bouwen zijn geslagen….

Plots begint het te knagen, duikt er schuldgevoel op en schiet ik in actie!

2 thoughts on “gemis

  1. Met ons idd alles ok. Ik weiger momenteel nog boterhammetjes mee te nemen naar mijn werk, omdat het niet hetzelfde is !
    Als ik aan jou denk, dan kijk ik even naar je blog en dat voelt GOED !

  2. met 1 “Ledeganckster” alleszins heel goed hoor (buik blijft maar uitzetten, en er zijn nog 3 maanden te gaan),
    schuldgevoel is nergens goed voor, mama zijn, vrouw zijn, werken, beetje tijd voor jezelf zoeken,… en de agenda zit vol.

    Ik denk dat wij dat allemaal heeeel herkenbaar vinden.

Geef een reactie

