Boekenhoek: het grote slaapboek

Bijna boekenbeurs, tijd voor een boekenrubriek.

Mijn kleine man kijkt graag in boeken. Hij kan zo zalig uit het niets de zetel in kruipen en naar de boeken beginnen wijzen. Leuk vinden we dat hier. (als halve bibliothecaris kan ik dat alleen maar toejuichen). Momenteel is zijn absolute favoriet:

Het grote slaapboek van Guido Van Genechten.

Verhaal: Jos moet gaan slapen maar wil liever spelen
Prenten: Mooie grote tekeningen van slapende dieren in de typische Van Genechten stijl

5 thoughts on “Boekenhoek: het grote slaapboek

  1. Ik heb net ontdekt dat ik dat boek ook heb. Pia kwam er net mee aangedragen… Ik heb een tijd terug een hele stapel kinderboekjes gekocht in de kringwinkel, maar nog maar de helft boven gehaald. Pia heeft nu de andere helft ontdekt in de boekenkast en blijkbaar zat dat boek er bij…

Geef een reactie

