Groene energie

Op’t  werk doen we samen met sp.a, curieus en bond moyson een actie rond samenaankoop van groene energie.
Via een externe partner gaan we op zoek naar de leverancier die ons het goedkoopste  van groene energie kan voorzien.

Ik ben geen geitewollesok maar wil wel bewust omgaan met mijn energieverbruik en mijn manier-van-dingen-kopen. Wij hebben ons al ingeschreven. Het is een beetje een  gezoek want je moet je verbruik en je meternummers en zo doorgeven maar eens dat gebeurt is doen zij voor jou al het werk. Je kan inschrijven tot 30 november en eventjes later krijg je een voorstel in je bus. Ben je niet akkoord dan stop je er gewoon mee en anders kan het jou alleen maar voordeel opleveren, groene stroom aan een voordelig tarief.

En met hoe meer we zijn hoe lager de prijs.

je kan alle info over voorwaarden en inschrijven hier terugvinden

PS: je hoeft ook geen lid te zijn, IEDEREEN kan meedoen

2 thoughts on “Groene energie

  1. Dit vind ik best wel interessant, het komt voor ons alleen een beetje te vroeg denk ik aangezien wij nog niet in ons huis wonen. Onze meterstanden zijn momenteel maar een fractie van wat het normaal zal zijn.

  2. Yep! Zelf mee helpen organiseren in de gemeente en nu vol spanning afwachten, alhoewel dat ik denk dat wij sowieso al bij de goedkoopste zitten (groene gas en elektriciteit).

Geef een reactie

