Dolce gusto – BGGD37

En zo staat er nu een superschattig nieuw koffiemachine in mijn keuken te blinken.

maar ik begin best bij het begin van ’t verhaal zeker.

Ik volg al even de blog van Brussels Girl Geek Dinner en wou daar zo ook wel eens naartoe gaan. Helaas vond ik altijd wel een excuus om dit uit te stellen (iets anders te doen, niet genoeg lef, geen tijd…) tot de post van BGDD37 erop kwam: een kookworkshop ism Dolce Gusto, een brunch, op zondag… inschrijven dus.
Deze morgen trok ik dan naar mmmmh in Brussel, een kookwinkel waar ik wel eens mijn geld zou willen opdoen. Ik herkende sebiet een hoop toffe madammen (ik ben niet zo’n held in al die dingen dus was wel blij hen te herkennen).
Tijdens de workshops maakten we cheescake, appelfrangipane, cookies, smoothie en nog een enkele andere lekkere, zoete dingen.
Wat ik vooral geleerd heb is dat ik mijn roerei eigelijk al altijd verkeer maakte. Je moet dat rustig doen op een laag vuurtje, veel roeren en het mag vooral geen korstje krijgen maar moet lekker smeuïg blijven en ik moet dat hier thuis op mijn gasvuur au bain marie doen.

Maar wat heeft dat met mijn koffiemachine te maken. Wel als afsluiter mocht Clo ons meedelen dat we allemaal zo een machientje mee naar huis kregen. Er is dus zware concurrentie voor de senseo in huis.

Merci Clo en merci Dolce Gusto, had a great time!

3 thoughts on “Dolce gusto – BGGD37

Geef een reactie

