quiz for life

15 november kreeg ik een DM (direct message) via twitter of ik geen zin had om mee te doen aan quiz for life. ba jaat.

En zo geschiede, gisteren trok ik met nog 4 andere madammen richting expo, 2 ervan had ik nog nooit “in’t echt” gezien (de andere 2 eigenlijk ook maar 1keertje ze). Eigenlijk kennen we elkaar wel een beetje door wat we op ’t net gooien maar ’t blijft wel spannend om elkaar dan in real life te zien. Maar uiteindelijk valt dat reuze goed mee. Je weet vlug waarover te babbelen.

En dat quizzen dat ging ons nog goed af, de een wist al meer dan de andere (sommige hadden maar een halve vraag nodig om het juiste nummerke te kunnen zoeken). Uiteindelijk eindigden we 158ste (op 500), wat helemaal niet slecht is.
Leuke thema’s, tof gepresenteerd, veel centjes voor ’t goeie doel, maar moest die muziek nu echt zo luid staan?

Ik zie het al zitten voor volgend jaar šŸ˜‰

voor de nieuwsgierige mussen in quizte met deze madammen: Ninfie, Tante tweet, Endimi en Sara

One thought on “quiz for life

Geef een reactie

