En zo moet alles wijken

En zo moet alles wijken…

Het sneeuwt ( en ja ik vindt dat gezellig), ik moet naar Gent om te werken, moet daarna naar Aalst voor een debat over interim een en tussendoor ergens een secret-santa pakje gaan afgeven.  Met die gedachte staan we op, na de 3de niet zo bijster goede nacht, Lou is kanjers van boktanden aan het krijgen en dan lukt slapen niet goed.  Alleen mocht ik deze ochtend een koolke uit bed vissen, eentje met gloeiende kaakjes. In mijn achterhoofd weet ik dat alles wat vandaag op’t programma staat zal moeten wijken.

Ik ben misschien wel een moeder van’t overbezorgde soort maar kijk dat trek ik mij nu eens niet aan ze. Wij blijven thuis vandaag. Gewoon met ons 2. De dokter vond dat ook een goed idee (want er was ook een rode keel en veel snot).

Terug thuis ging Lou in de zetel liggen en bleef daar rustig liggen, en dan weet ik dat thuis blijven een goed idee was.

Zieke kindjes daar moet alles voor wijken.

 

7 thoughts on “En zo moet alles wijken

Geef een reactie

