de kleine dingen

Door kleine dingen probeer ik hier thuis een beetje ecologisch en milieubewust te leven.

Zo eten we minstens 1keer in de week vegatarisch, gaat de verwarming overdag lager (en uit als we niet thuis zijn) en laat ik  de wasmachine op’t zuinig programma laten.

Ook gebruik ik ecover afwasmiddel, omdat ik daar content van ben, het lekker ruikt en ook nog eens mooi afwast. Wat ik in mijn dagdagelijke supermarkt nog niet was tegengekomen was de allesreiniger maar dankzij Insiders mag ik die gaan uittesten.

Ik ben geen poetswonder en al zeker wonderbaarlijk proper huishoudster, maar vrijdag (kuisdag) ga ik van winterpoets doen!

wordt vervolgd dus!

ah ja, naast een grote fles kreeg ik een doos vol kleine flesjes om uit te delen.
Wil je ook wel eens ecologisch poetsen, geef dan maar een seintje en dan bezorg ik er jou eentje.
(kwil er zelfs een postzegel op plakken jessie!)

5 thoughts on “de kleine dingen

  1. Hier ook al veel ecoverspullen in huis. Ben zo goed als helemaal bekeerd ondertussen, alleen wasproducten van Ecover dat lukt me niet zo goed. De wasverzachter wordt nogal dik na een tijd staan, maar voor de rest niks dan lof.

  2. Hoe ik deze actie over t hoofd heb kunnen zien…ofwel krijg ik enkel uitnodigingrn voor mondspoeldinges…
    Maar als je in de buurt bent mag je er zeker eentje binnen smijten, ik stond gisteren nog naar de allesreiniger te kijken toen ik t afwasmiddel en t wasproduct (wasverzachter nog nooit geprobeerd) in mijn handen had

  3. Ik zou eigenlijk ook wel graag zo’n Ecover flesje uitproberen, maar ik woon niet echt in je nabije buurt natuurlijk. Wachten tot na mijn zwangerschapsverlof en tot we elkaar misschien eens in Ronse zien, lijkt me ook niet ideaal want in mijn verlof ga ik het meer zien zitten om dat spul uit te testen dan wanneer ik terug werk 😉

Geef een reactie

