kleine zus

nog 3 keer slapen en dan vertrekt ze,  die kleine zus van mij.

Eigenlijk is ze zo klein niet meer hoor, of allé toch nog een klein beetje.
Net afgestudeerd en klaar for the real stuff en ze doet dat dan maar ineens goed.
Zaterdag vertrekt ze voor een goeie 6 maanden richting Lanzarotte. Om te gaan werken als Jet Air Hostess.
En dat is best een beetje raar, want dat wil zeggen dat we zolang een stukje van ons zotte bende moeten missen.
Wat dat juist gaat zijn besef ik nog niet zo goed , geen zotte mie in huis als ik vrijdagavond naar huis ga, geen babysit die ik op goed geluk kan bellen en wie gaat er nu cupcakes maken voor Lou zijn verjaardag.

Om maar te zeggen dat ik ze ga missen.

tante julie

(en nu ga ik mijn geld tellen, kijken of ik eens naar daar op bezoek kan)

7 thoughts on “kleine zus

  1. ach zeg, daar word ik ook zo emotioneel van. Ik wil er nog niet teveel bij stilstaan….maar toch, zie ons kakkernest vliegt naar een ander nest

  2. Pingback: aangekomen « fie vertelt

  3. We zijn op bezoek geweest, en het is nog moeilijk om ginder afscheid te nemen maar we gaan nog ne keer terug en da maak terug veel goed.

Geef een reactie

