30-voor-30: het verdict

Waarom zeggen jullie eigenlijk niet, fie doe dat toch niet. Lijstjes dat is dus niks voor mij. Ik heb mijn lesje geleerd!

  1. een citytrip naar Londen met mijn mannetje
    niet gelukt
  2. een tuin hebben die een tuin is, met een echte tuinset erin en een zandbak
    work in progress: ’t is nog niet af, maar al het materiaal ligt klaar, tuinset staat onder afdak en de zandbak staat speelklaar
  3. minstens 2weken met een propere auto rondrijden
    niet gelukt (lotje, je had gelijk!)
  4. 5kilo vermageren
    telt 2kilo ook? (dat zwangerschapsmisselijkheid de reden is zegen we er niet bij)
  5. een rokje maken voor mezelf
    af
  6. harder mijn best doen om te sporten
    we doen ons best op om zondag naar ’t zwembad te trekken, en kijk vnv eertst Zumba-les (14.12.10)
  7. vaker de fiets uithalen (en een stoeltje voor Lou erop installeren zodat die meekan)
    ok, er zijn zelfs nieuwe fietsen en een nieuw stoeltje
  8. meer foto’s nemen
    maar half tevreden
  9. album van lou’s eerste jaar maken (en misschien ook dat van de mayaroute afwerken)
    neen dus, schande 
  10. met de vriendjes en de kindjes een weekendje erop uit trekken
    Het idee werd gelanceerd, maar iedereen had het veel te druk. zonde
  11. het lapjesdekentje dat ik aan het haken ben afwerken
    oei neen
  12. naar de zoo en de efteling gaan
    Wel Parc Paradisio en Planckendael
  13. ervoor zorgen dat mijn werk me terug boeit
    In orde, ik veranderde van werking: nieuwe uitdagingen, nieuwe kansen
  14. nog een keertje zwanger worden
    gelukt!
  15. minstens 2weken geen chocolade eten
    wat maak ik mezelf toch wijs.
  16. ervoor zorgen dat ons huis minder rommelig en vaker proper is
    de kasten die 2maand in hun dozen zaten zitten in elkaar, als dat geen goed begin is. en er is een extra kast voor tim’s wiskyspullen maar ’t blijft een work in progress
  17. in een echt sjiek restaurant gaan eten
    geen sterrenrestaurant maar we gaan wel met ons 2 regelmatig een hapje gaan eten
  18. mijn kleerkast eens “echt” oprommelen en dan 2nieuwe tenue’s kopen
    oei ramp
  19. minstens 1keer in de week een halfuur ongeneerd niks doen
    dat lukt me wel en ik geniet om even hard van MIJN donderdagavond en de naailes dan.
  20. de dozen van de verhuis die na 2jaar nog steeds niet uitgepakt zijn, uitmesten en naar de kringloopwinkel brengen
    ramp nummer 2
  21. terwijl ik toch in de kringloopwinkel ben kijken of ik niet iets leuk zie.
    ahum
  22. een keitof verjaardagsfeest organiseren voor Lou
    Geslaagd! Actieve boswandeling, taartjes en broodjes
  23. Sara bezoeken, waar ze ook zit (richting Cannes dus)
    sorry meid!
  24. minstens 1keer om de 14dagen niet naar tv kijken ‘s avonds (en een keer een gezelschapspel uithalen) check
  25. gaan wandelen in de Ardennen
    half; niet in de Ardennen maar wel aan de zee en dit weekend nog gaan fietsen in het Pajottenland
  26. minder vlees eten
    Lukt aardig maar moeten er blijven op letten
  27. Lou ergens laten logeren zonder dat we weg moeten, en dan lang slapen en gaan ontbijten.
    Zonder dat lang slapen en ontbijten dan, maar Lou gaat wel al vaker een keertje ergens gaan slapen nog eens
  28. zelfgemaakte kerstkaartjes versturen
    ja gelukt, met een foto getrokken door An Nelissen
  29. boven op de Notre-Dame in Parijs staan (ja, ik heb hoogtevrees)
    Er werd minder op reis gegaan dan gehoopt dus ook dit niet, jammer
  30. meedoen aan een fotowedstrijd
    wedstrijd werd fototentoonstelling
3 thoughts on “30-voor-30: het verdict

  1. Ik vind dat je al heel erg je best gedaan hebt. en wat je nu nog niet gedaan hebt, kan je inderdaad doorschuiven naar 40-voor-40.
    (Gelukkig word ik eind dit jaar al 31 en moet ik ook zo geen lijstje maken…)

  2. heyhey,

    ach Fie, we kunnen toch maar proberen hé. Onze foto’s van Australia zijn nog niet eens uitgemest…
    en ik heb nog steeds hetzelfde (maar ietsiepietsie korter) to-do-lijstje van toen ik mijn laatste maand zwanger was 😉

    Veeeeeeeeel plezier morgen!

Geef een reactie

