pakjestijd

Gisteren kreeg ik overdag van manlief het bericht dat er een pakje voor mij was toegekomen.
hij wist niet van wie, alleen dat het van cosmox kwam en dat het in een kartonnen doosje zat.

En kijk het moet gezegd, ik krijg dan helemaal de zenuwen. ‘t  is dat ik er niet tegenkan dat mijn geduld zo op de proef wordt gesteld. Ik had zo wel een idee van wie het komen maar spannend blijft het wel

Blij werd ik er wel van, en nog blijer toen ik thuis het pakje kon opendoen.

mooi ingepakt
Ohoow

en daarin een zalig boek vanop mijn lijstje
Merci geheime schenker

merci kleine zus en tot binnen een paar weken!
chocolade met volle noten in, dat moesten we meebrengen zeker!

One thought on “pakjestijd

  1. heyhey,

    arme Lou, hij ziet er een beetje overdonderd uit. Maar ik ben zeker dat zo wat op papa zijn schoot zitten wonderen doet!

Geef een reactie

