Brief aan mijn zoon

Lou,

We doen jou wat aan hé, na het bannen van alle eetdingen waar koemelk in zit, kreeg je vorige week ook nog  de windpokken. Op’t eerste zicht ging het al bij al nog meevallen. Je was niet erg ziek, ja een beetje hangerig maar je kon gewoon naar de creche gaan. (Want nog eens duidelijk maakt dat je daar met je gat in de boter bent gevallen.)
En toen werd het weekend en werd je pas echt ziek, 2 lastige dagen waren het, een klein hoopje kindje dat alleen maar in de zetel kon hangen en dan nog liefst van al met een mama of papa in de buurt.
Gelukkig is ook dat alweer voorbij, en ook de nachten worden weer een beetje rustig. Want na 2weken iedere nacht eruit is deze mama een beetje moe aan het worden (en sorry als ik ’s nacht niet altijd even lief ben, ik weet dat je er ook niet aan kan doen).

En ja er staan nog dingen op stapel, dat mama en papa gewoon met z’n tweekes op reis gaan bvb. Alhoewel ik denk dat dat lastiger zal zijn voor de mama dan voor jou.
Maar word je binnenkort (eind oktober) ook nog eens grote broer. Heel stilletjes probeer ik jou dat duidelijk te maken al denk ik dat je gewoon nog te klein bent om het verhaaltje te snappen. We zien wel wat dat gaat geven.
Ik ben er zeker van dat je een toffe grote broer zal zijn!

dikke zoen,
je mama

ps: Ben jij ook benieuwd of we Maud met de windpokken hebben besmet 😉

Geef een reactie

